Imageia – התדמית שלך אונליין
  • ראשי
  • אודות
  • קידום אתרים
  • בניית אתרים לעסקים קטנים
  • דוח אופטמזציה לאתר
  • מאמרים
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • קידום אתרים
  • בניית אתרים לעסקים קטנים
  • דוח אופטמזציה לאתר
  • מאמרים
  • צרו קשר
5 מאפיינים המעלים רווחיות של חנות מקוונת
ראשי » מאמרים » 5 מאפיינים המעלים רווחיות של חנות מקוונת

5 מאפיינים המעלים רווחיות של חנות מקוונת

יולי 17, 2019 10:41 am אין תגובות ברירת המחדל של האתר

חנות מקוונת הינה פלטפורמה מצויינת להציג מוצרים או סוגי שירות, אך, צריך לבנות ולאפיין אותה נכון כדי שהיא גם תביא תנועה לאתר ותהיה רווחית. 


ניתן לחשוב שאם בונים אתר שמיועד לשמש כחנות מקוונת אז העבודה הסתיימה ולקוחות פשוט יכנסו לאתר ויקנו את המוצג שם. אך, לא כך הדבר. חנות מקוונת צריכה להבנות נכון ובאופן ממוקד ומדוייק כדי שתהיה יעילה ותשכנע את הגולשים להמשיך ולהתרשם מהאתר כמו גם לרכוש ממנו. עצם בניית האתר אינה אומרת הבאת לקוחות.

יחד עם זאת, חשוב לא לתת למורכבות בניית חנות אינטרנטית להפחיד אתכם. מדובר על מדייה שיכולה למנף ולמתג את העסק שלכם כמו גם להביא לרווחים מכובדים. מעבר לכך בעלי מקצוע כמו גם מידע רב יוכלו לעזור בקידום הפרוייקט החדש. 


מחקר מקדים לבניית החנות המקוונת

גם אם אתם מבינים לעומק את העסק שלכם ובטוחים באיכות המוצרים או השירות שאתם מעניקים, העברתם למסגרת אינטרנטית דורשת מחקר מקדים. אחד מנושאי המחקר הוא בדיקת חנויות אינטרנטיות מתחרות. בחנו את העיצוב. בדקו את המחירים, זמן האספקה, סוג המוצרים והאחריות. הידע יאפשר לכם לאפיין את האתר שלכם באופן מדוייק ונכון ולהמנע מטעויותיהם של אחרים.

מעבר לחקירה החיצונית, עשו את המחקר הפנימי. עשו סדר בעסק שלכם. מה אתם מציעים. בדקו התאמת מחירים, מגוון המוצרים, קהל היעד, הנחות אפשריות. זהו מיקוד שיאפשר בניית חנות מקוונת מותאמת לכם ומותאמת לקהל היעד שלכם. 

3 מאפיינים להעלאת רווחיות של חנות מקוונת

הבה נציין מספר דגשים שמומלץ לשים לב אליהם בבניית חנות מקוונת כדי להעלות את רווחיותה.

חנות מקוונת מאפשרת הכנסה פסיבית בתצורת שטחי פרסום. הדבר מאוד מפתה. נשים מספר מודעות ונקבל על כך כסף. אליה וקוץ בה, מודעות רבות מדי ירתיעו את הלקוחות ויפגעו בתנועת המתעניינים באתר. כך לא תרוויחו מספיק גם עם המודעות ששמתם. מצאו את האיזון בין הרצון שלכם לרווח מפרסום לבין חוויית המשתמש, שבסופו של דבר היא החשובה כדי שהחנות המקוונת שלכם תהיה רווחית ותמשיך להתקיים.

בנוסף, דמיינו את החנות כפי שאתם הייתם רוצים שתהיה אם אתם הייתם הקונים. אולי תוכלו ליצור קבוצות מיקוד או בקשו ממספר גולשים לספר לכם מה יש בחנות מקוונת שגורם להם לקנות ולהמשיך ולקנות. מה שנראה לכם כאטרקטיבי הוא לא בהכרח אטרקטיבי לאחרים. 

אלמנט מאוד חשוב הוא נושא התמונות. כל חנות מקוונת מוצלחת צריכה שיהיו לה תמונות איכותיות. זהו התפריט שלכם ומתוכו יבחרו הגולשים מה להזמין. אם התמונות לא ברורות, הן לא יהיו אטרקטיביות. אם התמונות לא יהיו אותנטיות ומייצגות את המוצר עצמו, אתם תחוו החזרות מוצר רבות שיובילו לביקורות נמוכות שיובילו להורדת התנועה בחנות שלכם. בחרו תמונות שייצגו את המציאות באופן מדוייק ככל שאפשר ובאופן אטקרטיבי.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

יצירת קשר מהירה
כל הזכויות שמורות - אימג'יה 2018 (C)
נבנה ע"י חברת קידום אתרים - שמול קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס