מזל טוב, החלטתם לפתוח אתר אינטרנט משלכם ולהרוויח ממנו כסף, רק שאתם לא יודעים מה לעשות ומהיכן להתחיל נכון? אז הגעתם למקום הנכון. הכלל הראשון הוא לדעת באיזה נושא האתר יעסוק, כדאי שזה יהיה נושא שאתם חזקים ושולטים בו. האתר הוא בעצם חלון הראווה של העסק שלכם ואתר רציני יראה על עסק רציני. בשנים האחרונות עולם הפרסום עובר שינוי חסר תקדים, אם פעם הפלטפורמה העיקרית הייתה פרסום בטלוויזיה ואולי קצת פרסום בשלטי חוצות, כיום ישנה מגמה של מעבר לדיגיטל, כלומר פרסום ברשתות החברתיות שהן המקבילה לכביש של פעם, אם בימים עברו פרסמנו בשלט חוצות במטרה שיותר ויותר נהגים שנוסעים בכביש יראו את הפרסומת, כיום אנחנו מפרסמים ברשת החברתית ושם יותר אנשים נחשפים לפרסומת ביום מאשר היו נחשפים לה אם הייתה בשילוט חוצות בכביש.
שיווק נכון
לאחר שהחלטתם על נושא האתר, כמו שציינו מקודם רצוי שיהיה נושא שאתם בקיאים בו ויודעים לספק מידע שוטף עליו. ובנוסף החלטתם אם תשלבו בו יותר טקסט שיתפוס פחות נפח או יותר תמונות שיתפסו יותר נפח אך גם ימשכו יותר גולשים, כך גם סרטונים כמובן. בצעו מחקר שוק קטן, גלשו באתרים שונים, תגבשו רעיונות על עיצוב, על הממשק, על חוויית הגלישה באתר, כל אלו יעזרו לכם כשתרצו לבנות את האתר, רצוי להימנע מבאנרים קופצים ודברים שזזים במהירות כמו דיווחי חדשות, הם מפנים את תשומת לב הגולשים, בנוסף המנעו מהפעלה אוטומטית של קבצי אודיו כשגולשים נכנסים לאתר, זה עלול להבהיל גולשים
אז נכון שזה נשמע קצת מסובך אבל רגע לפני שאתם נרשמים לקורס שיווק באינטרנט תנו לנו לעשות לכם סדר. ראשית לפני שאתם מתחילים לפרסם ברשת החברתית, כמה טיפים שעליכם לדעת, לפני הכל אתם צריכים לאתר את קהל היעד שלכם ולדעת מיהו, כך תוכלו למצוא אותו ביתר קלות ע"פ חלוקה לקבוצות השונות בפייסבוק, או באינסטגרם או בכל רשת אחרת, בנוסף לכל קהל יעד ישנה דרך גישה אחרת. השלב הבא הוא, הגדירו את המטרות שלכם בשלב המיתוג והפרסום, אל תקפצו רחוק מדי, לדוגמא, האם המטרות שלכם הן לאסוף קהל חדש, להגדיל את קהל הלקוחות הקיים, לחזק את המיתוג שלכם בקהל הלקוחות הקיים.
שירותיות זה שם המשחק
אז מה צריך להיות שונה אתם שואלים? אז טוב ששאלתם, השונה הוא כמו בדוכן פלאפל, השירותיות. פלאפל יש לכולם, אך אם ישנם שני דוכני פלאפל אחד ליד השני ונניח ששניהם מוכרים באותו מחיר הלקוח ילך למי שמציע לו שירות יותר טוב, כלומר, המקום נקי, המוכר מתבדח עם הלקוח, נותן לו טעימה מהפלאפל לפני שהוא קונה מנה, כל אלה נכללים תחת הקטגורייה של שירות, כך גם אתם תיצרו לעצמכם בידול בכך שתתנו את השירות על הצד הטוב ביותר.