בתוך ים אפיקי השיווק האפשריים למינוף העסק, יש אפיק אחד שהוא מוצלח במיוחד והוא סרטי התדמית. היכן טמונה הצלחת הסרטי תדמית ומדוע הם אפיק כה אפקטיבי? על כך ועוד בשורות הבאות..
אם אתם בעלי עסק או מנהלי מחלקת השיווק בעסק, יש סיבה טובה מאוד שהגעתם למאמר זה ואנחנו מאוד ממליצים לקרוא אותו בעיון וללמוד אודות סרטי תדמית לעסקים וכמה הם יכולים לעזור לכם במינוף העסק שלכם.
קצת על סרטי תדמית
סרטי התדמית הם בעצם תעודת הזהות של העסק המועברת לקהל היעד ולקוחות פוטנציאלים על הדרך הטובה ביותר מבלי לגרום להם לעבוד ולקרוא אלא פשוט לצפות בסרט תדמית, שיסביר להם מי אתם ולמה אתם העסק הכי טוב עבורם.
יתרונות
- שילהוב הצופים – סרטון הוא תמיד דרך נהדרת להעביר מסר ולגרום לצופה לצפות ביתר רצון מאשר קריאת טקסט. אם אתם רוצים לספר על עצמכם ועל העסק שלכם ולוודא שאכן מישהו יפנים את המסר, סרט תדמית יעשה את העבודה הכי טוב וגם תוכלו לשלב ויז'ואל על העסק והמוצרים שלכם.
- זמן – צפייה בסרטון תדמית היא קצרה יותר מאשר קריאת טקסט. כאשר מקריאים טקסט, זמן העברתו קצר משמעותית ולכן על מנת להעביר יותר מידע בזמן קצר יותר, סרט תדמית הוא הדרך.
- ויראליות – סרט תדמית איכותי ומקצועי יכול להפוך לוויראלי בקלות. הרבה יותר "מקובל" לשתף סרטון מאשר קובץ טקסט אודות מהאתר. מעצם שיתופו של הסרט, יותר ויותר אנשים נחשפים אליו ולעסק שלכם וכולנו יודעים ששיטת השיווק הטובה ביותר היא פה לאוזן ולכן מאוד מומלץ לייצר סרטון תדמית איכותי וכזה שיגרום לאחרים לשתף אותו.
- מדידה ומעקב – כיום, ישנם כלי מדידה ומעקב אחר נתוני הסרטון ותוכלו להפיק מידע ומסקנות מהנתונים הללו. פילוח הנתונים ואופטימיזציה נכונה, תעזור לכם להעביר את הסרט אל קהל היעד הספציפי שלכם ולדעת מה בדיוק קרה בסרטון מצד הצופה בו (האם צפה עד הסוף, האם הפסיק באמצע ומתי וכדומה).
לסיכום, אם הגעתם לרגע ולהבנה כי אתם חייבים למנף את העסק שלכם, שקלו לייצר סרט תדמית אשר יצליח למנף את העסק שלכם ולגרום לו להגיע גבוה יותר. ישנם לא מעט אפיקי שיווק אך סרטי תדמית נוחלים הצלחה ומשווים לעסק תדמית של עסק מבוסס, מצליח ומתקדם – וכל זאת מבלי לגרום ללקוח לעבוד קשה ולקרוא אלא בצורה יותר משלהבת של צפייה בווידאו.